keskiviikko 30. maaliskuuta 2011

Paljon uusia asioita

Maaliskuu alkaa olla lopuillaan.
Tässä kuussa olen
- tehnyt monta uutta sopimusta
- oppinut "monta asiaa kantapään kautta"
- näprännyt tietokonetta, ladannut siihen ohjelmia, tehnyt sellaisia asioita, jotka ennen tehtiin puolestani -olen suorastaan ylpeä itsestäni!!! MINÄ OSAAN -vaikka ennen minulle toista väitettiin!!! Minähän olen suorastaan loistava! Hyvä minä (taitaa mennä itsekehuksi jo....?). Mitä siitä, jos joskus aikaa meneekin "hiukkasen", kunhan lopulta koen onnistumisen ilon!
- tilannut elämäni ensimmäisen kerran autolle korjaamoajan
- viimeinkin saanut avioeron, saan jälleen päättää itse asioistani --- uutta ja ihmeellistä!
- ottanut tyttönimen takaisin ...
- jne....
Eli elämässäni on yhden kuukauden aikana tapahtunut erittäin paljon asioita, joita olen todellakin tehnyt ensimmäisen kerran ITSE!

Mitähän huhtikuussa? Jospa vaihteeksi jotain käsitöihin liittyvää ...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti